Gökboet

Tänk om.

söndag, augusti 14, 2011

förtrolig förundran

Idag har jag haft 58 sidvisningar på min blogg, hittills. Jag är full av förundran. Lite sådär bekymrad nästan. Vad har det tagit åt folk. en visning i taget under hela veckan och sen - poff - 25 sidvisningar klockan 20 och sen ett gäng i timmen resten av kvällen.

But why?

Ta det inte fel, jag är impad och glad för visat intresse, jag är bara inte van vid denna outsinliga (dock tysta! suck...) bloggkärlek.

och så har jag avslöjat att jag inte lämnat statistiksidan bara för att jag slutat facebooklänka.

1 Comments:

  • At 15/8/11 15:25, Anonymous dalle said…

    kan det bero på att johannes delar med sig av sin fika-kärlek?

    eller den rosa färgen på bloggen?


    ja, jag vet inte

     

Skicka en kommentar

<< Home