Gökboet

Tänk om.

måndag, maj 11, 2009

Ja, såhär tråkigt har jag.

10 FAVORITER
Dialekt: Göingska off cårs.
Mat: Veggolasagne eller lax eller "steak, I loooooove steak."
Låt: just nu: "this piece of poetry is meant to do harm"
Film: Skönheten och odjuret, V for Vendetta, Ice Age.
Tecknad figur: det lilla djuret i Ice Age, alternativt Chip.
Sport: handboll gör mig personlighetsförändrad
Komiker: Johan Glans
Veckodag: jag gillar torsdagar.
Glassmak: Cookies and cream
Soloartist: Min idol - Erik Rådbo.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Rastlös
Tanke: n kretsar kring C-uppsatsen.
Kläder: linne, jeans
Bakgrund: coola paret i Las Vegas
Känsla: lycklig
Tid: 20:42
Bästa sak: Att jompen snart kommer hem, och att Kalmar snart vinner.
Irritationsobjekt: himla Norings räddningsstatistik.

8 FÖRSTA
Bästa vän: Gustav
Husdjur: Kompis
Utlandssemester: Säkert Danmark, legoland?
Piercing: Öron
CD skiva: Elvis
Bil: is yet to be
Ord: Ocka? (Håkan)

7 SENASTE
Telefonsamtal: Swedbank ringde och ville ordna upp min ekonomi.
Mat: jordnötsringar och cola :)
Dryck: Cola ju
Biltur: Fråmn Kävlinge till Larran, Tack Nicko.
Tv-program: Simpsons med halva USA
Spelad låt: Vilka tror vi att vi är - Bo Kaspers Orkester.
Köpta klädesplagg: inte en jättefin vit klänning på sisters för 250 kronor iallafall.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
Brutit mot lagen: oja.
Blivit arresterad: inte än. Bara botad.
Badat naken: oja
Varit med på TV: oja
Varit med i tidningen: oja


5 NEJ TACK
Skolämne: Gympa
Mat: Anis
Musik: DaRude
Dryck: T-sprit
Djur: gillar inte silverfisken i sovrummet.

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Bloggar (uppenbarligen), dansar, klipper mig, byter kläder
Du gjorde igår kväll: Tittade på skönheten och odjuret, drack te, städade och diskade
Du kan höra just nu: gräsklipparen, Arvid, Ola Salo, kaffekokarens klickande.
Du inte kan leva utan: musikalmusik, hårsnoddar, johannes, jesus


3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Sara, Jompen, Jesus
Du tycker om: jag tycker om fler än så.
Du inte gillar: Voldemort, Regina i KullaGulla och Gaston

2 VAL
Coca cola eller fanta: Coca Cola
Hund eller katt: Hund hos mamma och pappa, katt om jag ska ta hand om den själv.

1 ÖNSKAN
att det snart blir augusti.

det verkar som jag har skrivit detta vid två tillfällen. Ett på förmiddagen när en gräsklippare och Arvid faktiskt skulle kunna höras och ett på kvällen när Kalmar faktiskt vann, trots Norings räddningsstatistik. tänka sig.

2 Comments:

  • At 22/5/09 10:29, Anonymous ida said…

    är du bitter för att du inte köpte den vita klänningen...??? :)

     
  • At 2/6/09 14:51, Blogger lisa said…

    ida min vän. Nu har jag köpt den. + en annan att ha på ditt bröllop. :)
    så allt är frid och fröjd och jag ser fram emot att se dig i DIN vita klänning snart!

     

Skicka en kommentar

<< Home