Gökboet

Tänk om.

måndag, maj 04, 2009

fröken larsson < fru lindh

and there's only one to blame that i've been all rearranged,. if it's showing on my face that's because: somebody loves me

somebody get's me, and it's not just a coincidence

i don't need any more evidence.

igår städades det i löndalen. det städades och rensades och skrattades och ratades. jag tog på mig plagg efter plagg och fick betyg på den tvågradiga skalan:
"fröken larsson = hutta" eller
"fru lindh = stuva in igen".

intressanta saker blev funna (och oftast slängda i fröken larsson-högen). vem visste att jag hade så många stilar som jag varken använder eller passar i.




ska herr lindh få plats här inne så behöver fröken larsson flytta ut. och nu gör hon det.

rubriken: ok, jag erkänner, en fet rip-off med betydligt mindre kristen innebörd. men det var ju Gud som instiftade äktenskapet så jag tror han har överseende.

the world's looking sunny, cause that's what you do for me.

4 Comments:

  • At 5/5/09 00:12, Blogger daniel said…

    Jag hade inte sett referensen till mitt inlägg/min tatuering om du inte skrivit nåt om det, men eftersom du erkänner så är "ursäkten" beviljad.

     
  • At 14/5/09 19:26, Anonymous Anonym said…

    näää.. har du gjort dig av med den underbara dunvästen?
    ok, förlåt, jag antar att det är svårt som det är. :)

     
  • At 14/5/09 20:22, Blogger lisa said…

    ester, du tror väl inte på allvar att den nånsin skulle kunna lämna min garderob. den ska stanna om jag så ska behöva ha på mig den varje dag för att den ska få plats.

     
  • At 19/5/09 11:01, Anonymous Anonym said…

    puh!

     

Skicka en kommentar

<< Home