Gökboet

Tänk om.

fredag, februari 13, 2009

183.

käre tid vad jag bloggar nu för tiden.

vill bara dela med mig av min stund.
Jag sitter i idel gröna sköna kläder vid min dator i min gröna sköna soffa och sjunger högt med i sångerna som spelas. det är nämligen inte vilka sånger som helst som spelas. det är de utvalda tonerna som kommer spelas på vår vigsel. Gött att sjunga med i dessa hemliga sånger när man redan är hes och snörvlig som en häst. sjunga och drömma bort snön så att februari blir augusti.

för jag är lite sjuk. och har mycket mensvärk.
Men jag har ändå varit på stan och tittat på inbjudningskort i sköna gröna nyanser med min sköna chica minelli-sis. när jag kom hem fick jag kurera mig med chokladpudding och nu känns det bättre.

Det blir en bra helg. För jag ska inte till Helsingborg på tre hela dagar. Det - bland annat - gör mig lycklig.

2 Comments:

  • At 14/2/09 09:00, Anonymous Anonym said…

    "käre tid vad jag bloggar nu för tiden."

    ja, är det inte underbart?

     
  • At 22/2/09 18:48, Anonymous Anonym said…

    ja, käre tid. du är fin.
    kram!

     

Skicka en kommentar

<< Home