Gökboet

Tänk om.

onsdag, maj 27, 2009

alltså...

nåt är det.

kan va att det ska opponeras på vår (änsålänge tror vi) fantastiska uppsats imorgon.
kan va att vi ska opponera på en inte lika fantastisk uppsats på fredag.
kan va att kvinnan på blodcentralen inte riktigt fick till det i min arm idag och att det därför gör lite ont när jag skriver på datorn.
kan va doften av tändvätska från grannen
kan också va att jag höll på att svimma på toa och fick lägga mig på golvet (och insåg att det inte är nystädat).
skulle kunna va att allt är liite för nära nu.

nåt är det. för det är ingen höjdardag idag.

men om femtio år är jag tant. tills dess ska nog livet ha ordnat upp sig.

1 Comments:

  • At 29/5/09 22:23, Blogger Sajmon said…

    Om det får dig att känna dig bättre så kan jag säga att jag tycker att du redan är tillräckligt tantig. Det handlar inte om ålder :)

     

Skicka en kommentar

<< Home