Gökboet

Tänk om.

tisdag, november 08, 2011

Sovig.

Läste i tidningen att hela världen är förkyld. Jag är bara trött.

Ligger och lyssnar på lillans sovljud och försöker planera dagens äventyr utan somna själv.

Planen lyder: först pianolektion (jajamen mamma, nu får Janniz på nöten för att han inte kunde lära mig nåt) sen babyrytmik (måste se till att Lydia inte blir lika svårlärd) och sen simning (om jag inte är för trött, somna där man inte bottnar kan va typiskt dumt).

Stay awake, stay awake, stay awake...


2 Comments:

  • At 8/11/11 14:56, Anonymous Anonym said…

    Mamma:Heja, heja...bättre sent än aldrig!
    Hur gick det??

     
  • At 9/11/11 11:55, Blogger Lisa said…

    :) jag tror det går ganska bra. Jag har fått låna en (ett?) keyboard att öva på här hemma så jag fyller Lydias huvud med "måne och sol" i olika tonarter.
    Har bara tagit tre lektioner änsålänge. Kan ha konsert för er när ni kommer upp. :)

     

Skicka en kommentar

<< Home