Gökboet

Tänk om.

fredag, november 25, 2011

Baby Jesus

Är inte helt säker på att Jesus hade nån Alfons-docka, men när denna aktrisen behövde ta igen sig mellan showerna så satt Alfons hand i munnen som en smäck.

Vi har alltså spelat julspel i Sommarhemskyrkan idag. Tidigt! På morgonen alltså, detta är inte ett inlägg i när-man-får-börja-fira-jul-debatten. Lydia var Jesus och gjorde succé hos barnen. Förutom hos en kille som bestämt berättade för mig att jag minsann borde byta blöjan.

För den uppmärksamme är det tydligt att det inte är jag på bilden. Det är jag fast äldre. Alltså Maria som äldre, fast hon heter Malin. Glasklart?

Nu ska vi på 21årskalas.


3 Comments:

  • At 26/11/11 10:33, Blogger Kristina said…

    Men å! Den där Maria känner ju jag! Hälsa till henne.

     
  • At 1/12/11 14:07, Blogger Lisa said…

    haha, jag tänkte det när jag hörde att hon var från Sundsvall, världen har liksom visat sig vara liten på sistone. Och hon hälsar tillbaka, även om hon envisas med att kalla dig för Kicki :)

     
  • At 1/12/11 19:57, Blogger Kristina said…

    Haha, min lilla värld är ändå uppdelad i såna som känner mig som Kicki, och såna som aldrig skulle kalla mig det. Aldrig mötas dessa världar. Förrän nu då. :)

     

Skicka en kommentar

<< Home