Gökboet

Tänk om.

måndag, september 19, 2011

Troliga besvikelser

Trots fina föresatser sitter jag fortfarande och glor på statistiksidan en del.

Människor hamnar på min blogg av många konstiga anledningar. Detta är några av de googlesökningar som lett hit:

"hur man gjorde kaffe förr i tiden?"

"varför avdunstar inte salt?"

"cipramil"

"åppelmosmaskiner"

"ibs"

"christina aaben"

"rödhåriga lättare gravid"

"bra anamnes och status"

Och 10 sidvisningar från SvD eftersom jag länkade till en artikel om att utomjordingar kommer döda oss och kallade inlägget "viktiga nyheter och coola bilder". Jag tänker ibland på de stackars 10 människorna som klickade förväntansfullt på blogginlägget och fick upp bilder på Lydia i huvtröja - oerhört cool såklart, men troligen inte vad de förväntade sig. Om de sedan tänkte "jaja, jag kan i alla fall läsa de viktiga nyheterna" så kanske de inte blev så lyckliga när det enda jag skrev, förutom at vi kommer dödas av utomjordingar, var att man riskerar att utöka sin kunskap inom bilmodeller om man tittar på romantiska komedier med Johannes.

Jag är rädd att det finns en del besvikna läsare där ute som känner sig lite smålurade, så till er vill jag säga:

Välkomna hit!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home