Gökboet

Tänk om.

onsdag, september 21, 2011

Chaaaaarlek.


Såg att Egoina hade en lista över vilka hon förundrar sig själv över att hon är lite hemligt kär i.
Här är min förbluffande lista:

Martin Timell.
Den första jag kommer på. Troligtvis en förälskelse som började när han ledde Bullen.

Gilbert Blythe.
Fast kanske ändå bokversionen mer än filmversionen...

Byron Sully.
Kär då, kär nu. Honom glömmer jag aldrig.

MacGyver.

Aladdin.
Inte helt friskt att va kär i en tecknad figur.

Mr Darcy/Colin Firth
Så mycket att min brudklänning var Lizzy-inspirerad.

Märker att det är en läskigt lång medellängd på håret bland dessa mina män. Och skrämmande många finns inte ens på riktigt. Hm.


5 Comments:

  • At 22/9/11 11:06, Anonymous Jonis said…

    Det är ett gäng riktiga alfahanar du har skrapat ihop. Inte så många surdegsbakande ökenfäder... =P

     
  • At 22/9/11 11:40, Blogger ELISE said…

    Haha ALLA tjejer är ju kära i Mr. Darcy.

    Jag var kär i Piff. Alltså... den tecknade ekorren. Ja. Inte helt normalt det där heller... Aladdin är ju åtminstone en tecknad MÄNNISKA.

     
  • At 22/9/11 21:19, Anonymous Anonym said…

    jonis, vi konstaterade det också. Och hårsvallet liknar ju mer ditt... /J

     
  • At 22/9/11 23:01, Anonymous Kajsa said…

    Själv hade jag världens crush på Robin Hood (den tecknade alltså) så du är inte ensam om den sortens kärlek... Och mr Darcy är inte svår alls att vara kär i även i 30-årsåldern.

     
  • At 24/9/11 20:13, Blogger Lisa said…

    Alltså...hrm....
    Egentligen är jag mest kär i Ljubomir Vranjes. Drömde om honom en midsommaraftonnatt med sju blommor under kudden. Mycket skumt.

    Min surdegsbakande ökenfader tror jag att jag behåller. Han är varken hemlig eller långhårig, han är bara förbluffande.

     

Skicka en kommentar

<< Home