Gökboet

Tänk om.

onsdag, maj 18, 2011

Kolhydratsladdning


Bullfest, bullfest varje dag...

Maken övar inför en halvmara och jag inför en helmara. Vi tror att vi kommer klara oss lika bra, men han satsar på en något kortare tid än jag. Han vill gärna klara göteborgsvarvet på 1h och 45 min medan jag satsar på att vara klar med förlossningen innan midsommar.
Oavsett är kolhydrater bra och därför han Johannes fyllt upp frysen med kanelbullar. Fint är det. Min man är något att ha minsann.

I övrigt går dagarna åt till att få trycksvärta på fingrarna från alla tingestar som ska packas in i tidningspapper. Lite tankar går också åt det faktum att snart är inte Lund hemstaden längre, det händer att det känns sorgligt. Januari 2004 flyttade jag hit, till ett måsbo. Sen vidare via ett gökbo hit, till ett kaosbo.
Vilka fåglar bor i kaosbon? Antar att det är såna som vi, flyttfåglar.

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home