Gökboet

Tänk om.

onsdag, april 27, 2011



Kombinationen "diskning och stor mage" är inte kompatibel, speciellt inte när man lägger till faktorn "litet kök". Jag vet inte hur många gånger på sistone som jag tittat på tröjor jag haft på mig under dagen och insett att man kan se vad som behandlats i köket den dagen på nederdelen av buken, ni vet den delen jag inte har tillgång till att se längre.

Idag vid diskningen tog jag på mig jobbetollorna för att undvika björnbärssylten och ketchupen på vasken. Jag tror att jag lyckades, helt säker kan inte vara förrän ikväll när jag klädgranskningen påbörjas. Istället är jag helt blöt för nu nådde magen i princip ner i vasken istället för att balanseras mot kanten.

Det hela få stås ut med. Magen kommer minska, men ännu bättre: KÖKET kommer bli större. Om en månad är vi boende i ett äkta kök, men hel kyl och hel frys, arbetsutrymmen och det bästa av allt: DISKMASKIN!

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home