Gökboet

Tänk om.

fredag, oktober 19, 2007

sverigeturné.

ska den spricka?
min väska är ganska full. men det är ju kallt o varma kläder är stora o skrymmande.

ska jag dammsuga?
det är ganska sktitigt här. men jag ska ju inte va här på två veckor o andas. samtidigt är det skönt att efter en lång turné återvända till ett rent rum.

ska den spricka? känns som den växt sen jag tittade på den sist. läskigt.
det är tufft när alla ens favoritkläder hör hösten till. då blir väskan full om man ska resa just denna tid.

ser fram emot kommande vecka. frid o ro o skog o vänner. det blir bra. hur bra som helst.
där kan det få rasa hur mycket det vill. rasa o dras undan, för nu vet jag att det egentligen är Gud som vrider mina perspektiv, inte jag som trillar sönder.

1 Comments:

  • At 31/10/07 23:11, Anonymous Anonym said…

    Hej. Vad trevligt att någon lämnat lite fotspår i min dator, så jag kan hitta hit! Hoppas du kommer hem hel och hållen från din turné, men det var väldigt mysigt att få ha dig här en stund... Mjukishemmet är alltid öppet för Fräknis. Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home