Gökboet

Tänk om.

tisdag, oktober 02, 2007

solsken

idag har jag fått solsken tillägnat mig. det är sannerligen inte det sämsta som hänt mig.

en del annat är inte heller det sämsta som hänt mig. att dricka kaffe i min gröna fåtölj med en vän mitt emot mig i den bruna är en av de sakerna.

söka glädjen som tål sorgen. jodå. var på ditt frontstage med de som tål ditt backstage. jepp.

hösten är om möjligt ännu bättre än vanligt i år. att få krypa in i sin gula tröja och fnittra av sig.

gladpsykos är ett namn för det. jag kan många.

2 Comments:

  • At 3/10/07 18:35, Anonymous Anonym said…

    jo, det är i sanning en fin höst. på många sätt. Dock duger inte min gula tröja att krypa in i, tyvärr.

     
  • At 4/10/07 21:36, Anonymous Anonym said…

    jag kan inte så många sånna, dock ett antal ord för töntar som har disko på tvåan när jag har ont i huvet.
    puss&kram

     

Skicka en kommentar

<< Home