Gökboet

Tänk om.

onsdag, februari 27, 2013

Mina fria 25%

Första sjukskrivna dagen. Passande nog efter en mycket krävande jobbdag med både stress och tårar. Sista veckan dock har förvarnat om ljuvligt vårväder och jag måste erkänna att jag försiktigt planerade en tekopp i sol och lä.

Jag fick tji och vaknade till tjock dimma och nollgradigt omys. Inte gör det mig så mycket. Jag har te. Jag har filt. Jag har vinterstudion. Och jag har inte ont nånstans så läbge jag sitter stilla.  Livet är bra.

2 Comments:

  • At 1/3/13 10:26, Anonymous Anonym said…

    Tråkigt att du behövt sjukskriva dig, men jag antar att det är riktigt gott att få vara hemma mera! Är det foglossning som spökar? Hoppas du njuter av de extra hemmadagarna! Kram /Frida

     
  • At 5/3/13 14:50, Blogger Lisa said…

    Hej bajamaja! :)
    Ja, det är inte så kul, men lite väntat eftersom det var samma sak med Lydia. Foglossningen spelar in, men det är sammandragningarna som är den stora boven i dramat. Man kan ju inte alltid bestämma över sina pauser på vårt jobb...
    Roligt att följa dig och dina fantastiska russinkreationer, hoppas du mår bra!
    Kram!

     

Skicka en kommentar

<< Home